Τετάρτη 31 Μαρτίου 2021

" Ο υιός ο Κορονοϊός" της Ελένης Παπαθεοδώρου

Μ' έναν όμορφο παραμυθένιο τρόπο η Ελένη Παπαθεοδώρου εξηγεί στα παιδιά τη δυστοπική κατάσταση που ζούμε. 

Από την ξαφνική εισβολή του Κορονοϊού στη ζωή μας, την αναστάτωση και την έκπληξη μπρος στο άγνωστο, ως τα μέτρα που πρέπει καθημερινά να τηρούμε.

Με τρόπο προσιτό και φιλικό, εξηγεί πως είναι μια κατάσταση που μπορεί να αντιμετωπιστεί!


Στην μακρινή χώρα ΙΟπωνία γεννιέται ένα βασιλόπουλο με κορώνα στο κεφάλι κι όλοι σπεύδουν να το τιμήσουν με δώρα.
Δεκατέσσερις μέρες αργότερα όμως ξαφνικά αρρωσταίνει και μαζί μ'αυτό και όλοι όσοι το επισκέφτηκαν!

Κι ενώ ο βασιλιάς Πνευμόνιος και η βασίλισσα Αγριπούλα είναι στεναχωρημένοι κι αγχωμένοι, έρχεται η γιαγιά Γιατρούλα που θα τους καθησυχάσει, δίνοντας τους τη λύση!

Κανόνες που καθημερινά πρέπει να τηρούμε, πέρνουν τη μορφή των παιδιών της γιαγιάς Γιατρούλας!
Μια ευφυής αποτύπωση των απαραίτητων μέτρων προστασίας και πρόληψης που πρέπει να ακολουθούμε!

Πλύσιμο των χεριών, αντισηπτικό και μάσκα καθώς κι ένα εμβόλιο που ετοιμάζεται είναι οι ήρωες που αποδίδει με ευφάνταστο και οικείο τρόπο στα παιδιά, ο Σπύρος Ζαχαρόπουλος!
Η  συγγραφέας μας υπενθυμίζει πως η εισβολή του Κορονοϊού στη ζωή μας, μας καθιστά τώρα περισσότερο προσεκτικούς. Μας αφυπνίζει για το εφήμερο και πρόσκαιρο, καθώς δεν πρέπει να θεωρούμε τίποτα δεδομένο! 


"Έτσι, έμαθαν να ζουν 
πάλι καλά αλλά λίγο
διαφορετικά, για λίγο!
Για όσο μαθαίνεις να αγαπάς
ξανά από την αρχή!
Για όσο κρατά μια καταιγίδα
πριν βγει το ουράνιο τόξο"


Εικονογράφηση: Ζαχαρόπουλος Σπυρίδων
Εκδόσεις: Υδροπλάνο

Συγγραφέας: Ελένη Παπαθεοδώρου
Ονομάζομαι Ελένη Παπαθεοδώρου. Κατάγομαι από ένα μικρό παραδοσιακό χωριό της Κύπρου που ονομάζεται Λεύκαρα . Γεννήθηκα 19 Μαϊου  το 1989. Ο Μάιος είναι ένας από τους αγαπημένους μου μήνες. Μεγάλωσα σε μια οικογένεια με αρχές και πολύ δεμένη. Είμαι παντρεμένη, έχω ένα μικρό κοριτσάκι δύο ετών και μια τρελή σκυλίτσα. Είμαι απόφοιτη της  Ελληνικής Φιλολογίας του Πανεπιστήμιου Ιωαννίνων και κατέχω μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην ειδική εκπαίδευση από το Ανοιχτό Πανεπιστήμιο Κύπρου. Η γραφή μου άρεσε από πολύ μικρή. Μπορώ πιο εύκολα να εκφραστώ γραπτά . Λατρεύω την ποίηση τις βόλτες τα ταξίδια και τον ελληνικό καφέ . Όλα μου τα ταξίδια συνδυάζουν πάντα χαλάρωση ψυχαγωγία και εκπαίδευση. Είμαι μανιακή με την καθαριότητα του σπιτιού αλλά και της ψυχής. Είμαι οπαδός της ειλικρίνειας και της αληθινής φιλίας. Απεχθάνομαι τη ζήλεια που πλέον είναι δυστυχώς από τα εντονότερα συναισθήματα στις μέρες μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

«Θέλω να γυρίσω σπίτι μου » του Παναγιώτη Τούμπου

" Οι Καρυάτιδες συνομιλούν μεταξύ τους στο νέο Μουσείο της Ακρόπολης. Αναπολούν την ξενιτεμένη τους αδερφή στο Λονδίνο κι ανυπομονούν ν...