Πέμπτη 25 Μαρτίου 2021

"Το όνομα μου. Η γιορτή μου"

Υπεραγία Θεοτόκος
Όλοι έχουμε το όνομα ενός Αγίου. Οι Αγίοι είναι φίλοι και παιδιά του Θεού. Πώς λοιπόν δεν πρέπει να τους τιμούμε; Ήσαν φτωχοί και βασιλείς• βοσκοί και αξιωματούχοι•νήπια και γέροντες.
Η χάρη τους μας σκεπάζει!
Παρακαλούν τον Θεό για μας.
Ας δούμε τη ζωή τους.
Ας ζηλεύουμε την πίστη τους και
τις αρετές τους.

          Άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός
Το βιβλίο της Υπεραγίας Θεοτόκου από τις εκδόσεις Σαΐτης είναι ένα από τα βιβλία της παιδικής σειράς
" Το όνομα μου. Η γιορτή μου."

Μέσα από τον απλό και κατανοητό, για τα παιδιά, λόγο εξιστορείται ο βίος της Παναγίας μας! Τα παιδιά μαθαίνουν για τη ζωή της από τη σύλληψη της, τα Εισόδια, τον  Ευαγγελισμό μέχρι την Κοίμηση και την αγία ζώνη της.

Κατανοούν γιατί έχει ξεχωριστή θέση στη ζωή μας και της προσδίδουν πολλά ονόματα.
Το βιβλίο κοσμούν πανέμορφες εικονογραφίες που κάνουν ξεχωριστό αυτό το ταξίδι γνωριμίας με τη ζωή της Παναγίας μας! 
Έτσι τα παιδιά έχουν την δυνατότητα να κατανοήσουν  ποίοι ήταν οι γονείς της. Πως ήταν η ζωή της με τον Χριστό και μέσα από την αγιογράφηση βλέπουν πως απεικονίζεται το Άγιο Πνεύμα.

Ένα βιβλίο που σίγουρα θα αγαπήσουν οι γονείς να διαβάζουν στα παιδιά τους!

Παιδική Σειρά: Το όνομα μου. Η γιορτή μου.

Εκδόσεις Σαΐτης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

«Θέλω να γυρίσω σπίτι μου » του Παναγιώτη Τούμπου

" Οι Καρυάτιδες συνομιλούν μεταξύ τους στο νέο Μουσείο της Ακρόπολης. Αναπολούν την ξενιτεμένη τους αδερφή στο Λονδίνο κι ανυπομονούν ν...