Τετάρτη 23 Μαρτίου 2022

" Γιαγιά, παππού σας αγαπώ πολύ " της Ελένης Μαρίνη



" Φίλοι μου μικροί, φίλοι μου καλοί,
Να ’μαστε και πάλι, όλοι εδώ μαζί.
Η Κική κι ο Καφετούλης είναι τρισευτυχισμένοι. Ο παππούς τους στο καρότσι πάνω - κάτω τους πηγαίνει κι η γιαγιά χαμογελάει που ’ναι όλοι αγαπημένοι.Τα κεράσια έχουν μαζέψει απ’ τα δένδρα του παππού, κι ο Μαξούλης, όπως πάντα, τους ακολουθεί παντού.

Δέστε όλες τις σελίδες στο βιβλίο μας αυτό.
Κάθε μέρα ο Καφετούλης φτιάχνει ποιήματα εδώ. Μικρά ποιηματάκια, αστεία, ρυθμικά,
μας λέει η μανούλα μαζί με τον μπαμπά.
«Γεια σε όλους σας παιδιά!»

Λίγα λόγια για το βιβλίο:

Με ήρωα τον Καφετούλη, έναν γλυκό αρκουδάκο, οι μικροί φίλοι μας θα απολαύσουν το όμορφο συναπάντημά του με τους παππούδες του στο χωριό.
Μέσα από μικρά στοιχάκια με ρυθμό, αστεία και κατανοητά, η συγγραφέας Ελένη Μαρίνη θα μας περάσει όλα εκείνα τα συναισθήματα που ξεχυλίζουν από την λαχτάρα μας να βρεθούμε κοντά στα αγαπημένα μας πρόσωπα! 
Μέσα από τα ποιηματάκια θα μεταφερθούμε μαζί με τον Καφετούλη στο χωριό του όπου θα μας συστήσει με όμορφα επίθετα ξαδέρφια, φίλους και χωρικούς.

Το λυρικό ύφος του παραμυθιού θα σεργιανίσει τα παιδιά στις περιπετειές του Καφετούλη. 
Οι μικροί αναγνώστες μας θα μάθουν για τις συνήθειες των ανθρώπων του χωριού, τις εργασίες, την αγάπη τους για τα ζώα, τη φροντίδα τους για τα κτήματα αλλά και για τους ανθρώπους τους! 
Στιγμές που δημιουργούν αναμνήσεις!
Η εικονογράφηση θα μας επισημαίνει την αξία της οικογένειας,της συλλογικότητας και της προσφοράς! Γλυκές εικόνες που πλαισιώνουν και δένουν απόλυτα με το ύφος και το νόημα των ποιημάτων, κάνοντάς μας να ανασύρουμε μνήμες των παιδικών μας χρόνων!!


* * Τα έξοδα από το παρόν βιβλίο, θα διατεθούν εξ ολοκλήρου για κοινωνικούς σκοπούς.

Εικονογράφηση: Ελένη Μαρίνη- Νίκος Κοσμίδης
Εκδόσεις: Οσελότος

Συγγραφέας: Ελένη Μαρίνη

Λίγα λόγια από τη συγγραφέα:

Γεννήθηκα, μεγάλωσα και σπούδασα βρεφονηπιοκόμος στη Λειψία της Γερμανίας. Στην γνωστή αυτή ευρωπαϊκή παραδοσιακή μεγαλούπολη της τέχνης και του πολιτισμού έζησα με την αγαπημένη οικογένειά μου, ως την επιστροφή μας στην ιδιαίτερη πατρίδα του πατέρα μου, την όμορφη Πάνδροσο του νομού Ροδόπης.
Στην παιδική μου ηλικία, καθόμουν ώρες, παρέα με τις κούκλες μου και με τον αγαπημένο μου αρκούδο, λέγοντας παραμύθια και ιστορίες. Με χαρτί και μολύβι ζωντάνευαν οι ήρωες των παραμυθιών στις απλές παιδικές ζωγραφιές μου.
Τώρα, πλέον, μετά από πολλά χρόνια παιδαγωγικής προσφοράς στον τομέα της προσχολικής αγωγής, η δημιουργία με το μολύβι, το ψαλίδι και το πινέλο έχει γίνει ένα κομμάτι της ζωής μου.
Ο αγαπημένος μου αρκούδος, ο Καφετούλης, ζει την πρώτη του περιπέτεια στο Χριστουγεννιάτικο παραμύθι «Αναζητώντας το Εργαστήρι του Άι Βασίλη». Στο δεύτερο βιβλίο μας, τα παιδιά έχουν την χαρά να περάσουν ευχάριστα και διδακτικά «Μια μέρα παρέα με τον Καφετούλη». Στην οικογενειακή ιστορία «Γιαγιά, παππού, σας αγαπώ πολύ», που έχετε στα χέρια σας, ο Καφετούλης εκδηλώνει συναισθήματα αμέριστης αγάπης και φροντίδας για όλα τα πρόσωπα του οικογενειακού και φιλικού περιβάλλοντός του. Ιδιαίτερο σεβασμό δείχνει προς τα πρόσωπα της «τρίτης ηλικίας» και απευθύνεται με τρυφερότητα προς την γιαγιά και τον παππού του. Ενώ είναι πολύ στοργικός και προς τον νέο φίλο του, Μαξ, που δεν σταματά να κουνάει την ουρά από την χαρά του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

«Θέλω να γυρίσω σπίτι μου » του Παναγιώτη Τούμπου

" Οι Καρυάτιδες συνομιλούν μεταξύ τους στο νέο Μουσείο της Ακρόπολης. Αναπολούν την ξενιτεμένη τους αδερφή στο Λονδίνο κι ανυπομονούν ν...