Ένας ενδεδειγμένος τρόπος, σύμφωνα με έρευνες, για αυτή την ηλικιακή ομάδα, αποτελεί η ενδυνάμωση των παιδιών, που γίνονται δέκτες πειραγμάτων, ή η αποθάρρυνση των παιδιών –πειραχτηριών.
Τα «Βατραχοπειράγματα» είναι ένα παραμύθι, που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις iwrite, βασισμένο σε αυτή την προσέγγιση, που δείχνει μέσω των ηρώων του τον τρόπο αντιμετώπισης τέτοιων καταστάσεων και συμβάλλει στην ενίσχυση της ενσυναίσθησης.»
"Πολλές φορές τα απλά πειράγματα ενοχλούν και στενοχωρούν τα παιδιά. Οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς καλούνται να συμβουλεύσουν τα παιδιά τους, ώστε να διαχειριστούν τέτοιου είδους καταστάσεις. Πώς όμως θα το καταφέρουν αυτό; Πώς πρέπει να αντιδρούν τα παιδιά που δέχονται πειράγματα; Το παραμύθι «Βατραχοπειράγματα» μαθαίνει στα παιδιά τον τρόπο.
Ο πειραχτήρης βατραχάκος είναι ένας πολύ ζωηρούλης και ατακτούλης βάτραχος. Του αρέσει πολύ να πειράζει τους άλλους. Το ίδιο έκανε και με ένα μυρμηγκάκι. Πώς όμως κατάφερε το μυρμηγκάκι να τον αντιμετωπίσει και να σταματήσει τα πειράγματα εναντίον του;"
Μπορείτε να βρείτε ιδέες για τη δημιουργική αξιοποίηση του παραμυθιού https://blogs.sch.gr/pstaneloud/files/2022/02/ΒΑΤΡΑΧΟΠΕΙΡΑΓΜΑΤΑ-ΙΔΕΕΣ-ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ.-1.pdf
Εκδόσεις: i-write
Συγγραφέας: Γιώτα Στανελούδη
Η Γιώτα Στανελούδη κατάγεται από το Ελληνοχώρι Διδυµοτείχου. Είναι δασκάλα, απόφοιτος του Παιδαγωγικού Τµήµατος Δηµοτικής Εκπαίδευσης του Δηµοκρίτειου Πανεπιστηµίου Θράκης, κάτοχος του µεταπτυχιακού τίτλου «Σπουδές στον Παρευξείνιο Χώρο» του τµήµατος Γλώσσας, Φιλολογίας και Πολιτισµού Παρευξείνιων χωρών, µε ειδίκευση στη Διαπολιτισµική Αγωγή, και τελειόφοιτη του µεταπτυχιακού προγράµµατος του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστηµίου «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση Ατόµων µε Προβλήµατα Προφορικού και Γραπτού Λόγου».Έχει γράψει το παραμύθι «Ο Βασιλιάς Κορονοϊός» που κυκλοφόρησε το 2020.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου